Drugi największy debiut polskiej spółki prywatnej na rynku kapitałowym w Polsce
19.04.2017

Drugi największy debiut polskiej spółki prywatnej na rynku kapitałowym w Polsce

Dino Polska S.A., jedna z najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce, zadebiutowała 19 kwietnia 2017 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Oferta publiczna Dino była drugą pod względem wielkości ofertą polskiej spółki prywatnej w historii GPW oraz największą ofertą publiczną w Polsce od grudnia 2013 roku.

Czytaj więcej
Dino Polska nowym klientem M+G
05.12.2016

Dino Polska nowym klientem M+G

Dino Polska, sieć supermarketów proximity, powierzyła agencji M+G realizację działań z zakresu PR korporacyjnego i finansowego.

Czytaj więcej
Wyniki 14 badania OBI
01.12.2016

Wyniki 14 badania OBI

Poznaliśmy wyniki 14 Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego pod egidą Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Po raz siódmy partnerem badania była agencja M+G. Celem badania jest stworzenie profilu inwestorów indywidualnych w Polsce oraz poznanie ich potrzeb i preferencji przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.

Czytaj więcej
Auto Partner zadebiutował na giełdzie
07.06.2016

Auto Partner zadebiutował na giełdzie

Auto Partner S.A., jeden z największych na rynku polskim importerów i dystrybutorów części samochodowych, zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Całkowita wartość oferty publicznej Spółki wyniosła 85,4 mln zł brutto.

Czytaj więcej
M+G realizuje kampanię IPO dla Auto Partner S.A.
14.04.2016

M+G realizuje kampanię IPO dla Auto Partner S.A.

Firma Auto Partner S.A. podpisała z M+G umowę na realizację kompleksowych działań komunikacyjnych związaną z publiczną ofertą akcji spółki. Zadania agencji obejmują kompleksową realizację kampanii związanej z wejściem spółki na GPW.

Czytaj więcej
M+G partnerem Ogólnopolskiego Badania Inwestorów SII
24.03.2016

M+G partnerem Ogólnopolskiego Badania Inwestorów SII

Już po raz szósty agencja M+G była partnerem projektu Ogólnopolskie Badanie Inwestorów realizowanego pod egida Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych od 13 lat. Celem badania jest stworzenie profilu inwestorów indywidualnych w Polsce oraz poznanie ich potrzeb i preferencji przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.

Czytaj więcej